18+(عاشقانه)+18

عکس عاشقانه با مطالب

 

 

سلام عزیزکم ...

 

حالت خوب است؟؟ خوب است می دانم ...!

 دورادور سراغ احوالت را می گیرم ... می دانم هرچه که هست بی من بهتری !!

 می دانم این اواخر آنقدر مایه ی عذابت بودم که اکنون بی من نفس راحتی می کشی ...

 یا شاید راحت تر نفس می کشی !!

 سراغ حال مرا نگیر ... چون دگر حالی نمانده !!

 داشتم نماز می خواندم با یادت ...

به یاد آن نمازی که باهم ولی دور ازهم ، برای هم خواندیم افتادم ...

 اولین نمازم با دلی شکسته بود آن نماز ...

 این روزها همه ی نمازهایم با دل شکستگیست ...!

 دعایت را دریغم مکن !!

 گرچه نیستی ولی یادت هست ... در تک تک ثانیه هایم جریان داری جان دلم !!

 دلم بی قرار است ...

 دلم بی قرار است ...

 قربان تو ؛

 

                    دل شکسته ترین قلم شکسته



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 17 اسفند 1392برچسب:,

] [ 21:45 ] [ مبین ]

[ ]