18+(عاشقانه)+18

عکس عاشقانه با مطالب

   

 

دراز ميكشم روبروي آسمان

با سرانگشت خيالم مي كشم ستاره اي نيمه جان

نشسته بر بالينش آدمكي تنها

دعا بر لب در حسرت آمين ها

آدمك غمگين چقدر شبيه من

ستاره اي ندارد ميان هفت آسمان ...

 

خدايا! براي اثبات بزرگ بودنت خيلي كوچكم كردي...  خيلي...

 

كاش مي شد

فقط ، "تو" را داشته باشم...

خدا هي بپرسد:

خب ، ديگر چه؟

من بگويم:

هيچ! همين كافيست...!!!

 

دور افتاده ام !

دور از كسي كه دوستش دارم

هيچوقت فاصله ها را نميبخشم...

 

مدتهاست

چهره ات را در ذهنم عاشقانه نقاشي ميكنم . . .

كارم را خوب بلدم !

بين خودمان باشد 

بدجور در كشيدن چشمانت گير كرده ام

 

 

 

در فصل تگرگ عاشقت ميمانم

با ريزش برگ عاشقت ميمانم

هرچند تبر به ريشه ام ميكوبي

تا لحظه مرگ عاشقت ميمانم

 

 

 

دلم را تهديد كردم كه اگر يك بار ديگر بهانه ات را بگيرد ...

ميدهم دوباره بسوزانيش ... !!!

 

بايد كسي را پيدا كنم

كه دوستم داشته باشد

آنقدر كه يكي از اين شب هاي لعنتي

آغوشش را براي من و يك دنيا خستگي ام بگشايد

هيچ نگويد .

هيچ نپرسد .

مرا در آغوش بگيرد

و يك بوسه

فقط همين !

 

گلويم توسط بره اي دريده شد كه...

عمري گرگها...

تمام بدنم را بخاطر محافظت از او...

زخمي كرده بودند...

 

سخت است اتفاقي را انتظار بكشي كه خودت هم بداني در راه نيست !

 

خيلي وقتا بهم ميگن: چرا ميخندي بگو ماهم بخنديم . . .

اما هرگز نگفتن: چرا غصه ميخوري بگو ماهم بخوريم . . .

 

ساده مي گويم عزيزم دل بريدن ساده نيست

چشمهاي مهربانت را نديدن ساده نيست

از زمان رفتنت خورشيد را گم كرده ام

ناله هاي ابر را هرشب شنيدن ساده نيست

 

گاهي دلم ميخواهد عروسكي بودم ...

از همان عروسك هايي كه

تو با تمام وجودت به آغوشت ميكشي ...

كاش من هم عروسكي بودم

تا لا اقل يك بار گرماي آغوشت را حس كنم .

 

 

سرت را روي شانه ام بگذار تا همه بدانند " همه چيز زير سر من است !

 

تو زيباترين تابلوي ديوار زندگي مني ...

كاش داوينچي تو را مي ديد !

 

استعداد عجيبي در شكستن داري ،

قلب ، غرور ، پيمان

استعداد عجيبي در نشستن دارم ،

به پاي تو ، به اميد تو ، در انتظار تو

 

ديگر نه اشكهايم را خواهي ديد ،

نه التماس هايم را ،

و نه احساسات اين دل لعنتي را ...

به جاي آن احساسي كه كشتي

درختي از " غرور " كاشتم...

 

به حساب خيالبافي ام نگذار ...

اما ستاره اي دارم در تيره ترين شبها !

فقط خواستم بداني كه ميشود دل خوش كرد به چراغهاي كوچك يك هواپيما ...

 

 

به " تو " كه ميرسم ...!

مكث ميكنم

انگار در " زيباييت "  چيزي را ،

جا گذاشته ام !

مثلا"...

در صدايت ... آرامش !

در چشم هايت ... زندگي !

 

گاهي

دلم براي زماني

كه نميشناختمت تنگ ميشود

 

 

 

اين روزها كه تو نيستي ،

من به عكسهايت مينگرم . . .

اين همان تنفس مصنوعي است !!!

 

 

حال (( من )) ديدن دارد ، وقتي كسي حال (( تو )) را ميپرسد ...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 16 اسفند 1392برچسب:,

] [ 17:51 ] [ مبین ]

[ ]