18+(عاشقانه)+18

عکس عاشقانه با مطالب

 متن های بسیار عاشقانه همراه با عکس
 
آدما..........
گاهی لازمه چند وقــت کرکره شونو بکشن پاییـــن
یه پارچـــه سیـاه بزنن درش و بنـویسن:
کسی نمـــــــرده
فقط دلـــــــــم گرفتــــــه!!!...
جائی برات نی...
جدیدا دلم خیلی خیلی خیلی گنده شده...
 
ولی جالب ایجاست که بدونی،
 
هنوز هم یه سر سوزن واست جا ندارم که ندارم...
دوست داشتن از عشق برتر است .
و من هرگز خود را
تا سطح بلند ترین قله ی عشق های بلند
پایین نخواهم آورد .
 
تو اینجایی !
کنار دستم ..
 شانه به شانه‌ی زندگی‌ام تو اینجایی !
لابه لای زبان گنگ این
حروف ..
 در فاصله‌ی بین سطرهایم ..
 در ابتدای هر بند، لبخند به دست نشسته‌ای نه
قصر می خواهم نه باغی سر سبز
 تنها پنجره ای می خواهم رو به خوشبخت ترین
کوچه دنیا که گاهی فقط گاهی تو از آن میگذری...
تو هم که ندانی نسیم عطر تنت را به
همراه می آورد،
 تو هم که نخواهی
 "به یادت هستم
آسمان به آسمان،
کوچه به کوچه،
لحظه به لحظه
عشق را آنگونه که هست دیدم و تــــو را آنگونه که بودی
 
خواستم
 
 
تو را همین گونه که هستی میخواهم
 
 
چون همین گونه مرا عاشق خودت کردی
 
 
همینگونه مرا اسیر عشق و محبتهایت کردی
 
 
از وقتی آمدی ، آمدنت برایم یک حادثه شیرین در زندگی ام
 
بود
خاطرات را باید سطل سطل
 
از چاه زندگی بیرون کِشید
 
خاطرات 
نه سر دارند
ونه ته!
 
بی هوا می آیند تا خفه اَت کنند 
میرسند گاهی
 
وسط یک فکر
گآهی وسط یک خیابان
 
سردت میکنند
 
داغت میکنند
 
رگ خوابت  را بلدند
 
زمینت میزنند
 
خاطرآت ؛ تمام نمی شوند
 
بلکه
 
تمــــامت میکنند 
نمیدانستم بهای دوست داشتنت را
 
باید با روز های زندگیم معامله کنم
 
من دیگه نمی تونم.........
 
 
 درخت دوستی رو با قلب میکارن نه با دست 
تو را من با قلب دوست دارم نه با حرف . . .
 
 
 
در شکار معرفت با عشق پیمان بسته ایم /
 
 در میان عاشقان ما عاشق دل خسته ایم
 
در جواب بی وفایی ، مهربانی کرده ایم / 
 
مهربانی را به رسم معرفتطی کرده ایم . . .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 24 اسفند 1392برچسب:,

] [ 17:3 ] [ مبین ]

[ ]