18+(عاشقانه)+18

عکس عاشقانه با مطالب

می خوام بفهمی چقدر عاشـــــقت بودم...!

دختر: شنیدم داری ازدواج می کنی .. مبارکه ..

خوشحال شدم شنیدم..

پسر: ممنون ، انشالله قسمت شما..

دختر: می تونم برای آخرین بار یه چیزی ازت بخوام؟؟؟

پسر: چی می خوای؟

دختر: اگه یه روز صاحب یه دختر شدی می شه اسم منو روش بذاری؟

پسر: چرا؟

میخوای هر موقع که نگاش می کنم ..صداش می کنم درد بکشم؟؟

دختر: نه.. !!

آخه دخترا عاشق باباهاشون می شن..

می خوام بفهمی چقدر عاشـــــقت بودم...! 

خیلی بی معرفتی میدونم داری اینو میخونی ولی بدون

همیشه عاشقت بودم تا مرز دیوانگی نزدیک شدم بهت ولی 

تو هیچ توجهی بهم نکردی...m....

و واست یه تفریح بود که از من رد شدن 

بسوزد پدر عاشقی ....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 18 مرداد 1398برچسب:,

] [ 13:33 ] [ مبین ]

[ ]