18+(عاشقانه)+18

عکس عاشقانه با مطالب

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

امشب از آسمان دیده‌ی تو         روی شعرم ستاره می‌بارد

در سکوت سپید کاغذها               پنجه‌هایم جرقه می‌کارد

شعر دیوانه‌ی تب آلودم               شرمگین از شیار خواهش‌ها

پیکرش را دوباره می‌سوزد          عطش جاودان آتش‌ها

آری آغاز دوست داشتن است          گرچه پایان راه ناپیداست

من به پایان دگر نیدیشم                که همین دوست داشتن زیباست

از سیاهی چرا حذر کردن            شب پر از قطره‌های الماس است

آنچه از شب به جا می‌ماند          عطر سکرآور گل یاس است

آه بگذار گم شوم در تو                 کس نیابد ز من نشانه‌ی من

روح سوزان آه مرطوبت                 بوزد بر تن ترانه‌ی من

دانی از زندگی چه می‌خواهم         من تو باشم... تو... پای تا سر تو

زندگی گر هزار باره بود                  بار دیگر تو....بار دیگر تو

بس که لبریزم از تو، می‌خواهم       بدوم در میان صحراها

سر بکوبم به سنگ کوهستان          تن بکوبم به موج دریاها

آری آغاز دوست داشتن است          گرچه پایان راه ناپیداست

من به پایان دگر نیدیشم                  که همین دوست داشتن زیباست

  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 30 بهمن 1392برچسب:,

] [ 18:1 ] [ مبین ]

[ ]